Opvallen. Daar hebben
we bij Veaudeville ons
werk van gemaakt.
Wij maken van onze klanten aandachtstrekkers en -vasthouders. We maken ze in één woord; onvergetelijk! Veaudeville - Hein Met De Zeis 1 - 0.
Het resultaat? Cinematografische beelden in combinatie met opzwepende ritmes in de begeleidende muziek zorgen voor pure emotie. En weinig bezoekers van het Koning Boudewijnstadion die de promofilm zullen uitkijken zonder dat hij hen kippenvel bezorgt. We zetten Brussel en het Koning Boudewijnstadion in de kijker met POV (point of view) dronebeelden.
Daarom ook deze nieuwe site. Het cliché “Schrijven is blijven” is volgens ons aan een update toe. Jezelf onvergetelijk maken doe je vandaag met creatieve, originele, spraakmakende en verfrissende branding, campagnes, webdesign en video. En laat dat nu net de vier pijlers zijn waarop onze stal is gebouwd.
Wie ons al langer kent, associeert
Veaudeville misschien met evenementen.
Maar de afgelopen jaren groeiden we uit tot meer. Veel meer.
En dus was de tijd rijp om in een huisgemaakte video te tonen wat we doen en waartoe we in staat zijn. Hoofdrolspeler Stefaan Degand verbeeldt dan ook perfect waar we voor staan. Opvallen door zijn karakterkop, vakman pur sang en beenharde doorzetter.Of dacht je dat we warm water hebben gebruikt? Maar bovenal: er is “nen hoek af” bij die mens. En precies dat maakt hem onvergetelijk..
Iedereen gaat dood. Veaudeville maakt van jou een blijver. Ons goed voornemen voor 2022? We gaan onze portefeuille van lokaal startende en nationaal bekende klanten gevoelig uitbreiden. De afgelopen maanden deden we dat ook al met ons team. En waarom zouden we niet iets voor jouw project kunnen betekenen? We laten er onze creatieve kudde met plezier op los!
Denk aan wie je dierbaar is.
Je (nieuwe) klanten in de eerste plaats.
Bespaar ze de pijn van je te missen en schenk dit jaar een ferme slok “Onvergetelijkheid”.
Gezondheid! Santé! Want per slot van rekening kan je dat doodgaan ook later nog eens doen.