Hoe wordt een video meer dan 700x gedeeld na 1 dag?

Eerst en vooral:

Als u dacht dat tussen de “coole blauwe bollen” van deze tijd de "lokale elektrohandel" ten dode opgeschreven was, kent u wellicht “Elektro Service Timmermans” nog niet.

Zij bezitten alle ingrediënten van het succesrecept voor lokaal ondernemen: Een ongelooflijk aimabele familie die niet enkel een steengoede service levert maar ook uitblinkt in zijn dienst-na-verkoop. Allemaal ALTIJD met een geweldig grote glimlach en een grote liefde voor hun klanten. En die klanten weten waarom hun elektro niet uit Nederland komt, maar uit Herne.

Familie Timmermans

Als je bij Timmermans koopt wordt je als het ware familie. En geef toe: je vindt het ook fijn als jouw TV thuis perfect wordt aangesloten, of wanneer je een droogkast-probleem hebt en er direct een bestelwagen met een deskundige technieker de oprit komt opgereden. Met diezelfde glimlach.

Wel, als zo’n bedrijf, met zo’n betrokkenheid een leuke video op hun sociale media post én je kan iets winnen dan kan het snel gaan…

Al 30 jaar de best in hun vak

Veaudeville mocht dus een leuke video maken. Simpel; we gaan gewoon even 30 jaar terug. En voor zij die in deze tijd zijn blijven hangen: van 13 tot 18 oktober doen ze bij Timmermans opendeurdagen.

Een even grote glimlach als alle andere 359 dagen, maar nu met demo’s en kortingen. Dus kom uit je fauteuil, kuis de scherven van je oude TV op en zet je Nissan Sunny (van bij Group Duyck) in "sport" richting Herne.

Eens samen nadenken over een video over jouw bedrijf?

Brainstorm met koffie