Teaser trailer
Aftermovie
Madrid 2022
Amma Awards
Employer Branding – The SEMETIS Game
Semetis is Belgisch marktleider in Digital Advertising & Digital Business Intelligence. Maar ook de leider heeft het niet altijd onder markt als het gaat om het vinden van nieuwe, geschikte werknemers. Met Veaudeville gooide Semetis een geducht wapen in de war for talent.
“Talentvolle profielen kiezen voor werkgevers die er uit springen.” Dat is ons principe als we een Employer Branding Campagne uitwerken. Voor Semetis deden we dat losjes geïnspireerd op het populaire Squid Game. Onze profilers recruteerden aan universiteiten en op jobbeurzen in het hele land geschikte kandidaten. De gemaskerde mannen maakten meer dan 4000 potentiële werknemers warm voor een uitzonderlijk assesment. Meer dan 300 (!) kandidaten aanvaardden een uitnodiging en schreven zich in voor The Game. Ook zij die uiteindelijk geen contract bij Semetis in de wacht sleepten, overleefden het. ;-)